preskoči na sadržaj
Engleski jezik u osnovnoj školi

Engleski jezik je drugi najrašireniji jezik na svijetu. Smatra se da postoji 400 milijuna ljudi kojima je engleski izvorni (native speakers), 300 milijuna onih kojima je on drugi jezik i još 100 milijuna onih koji ga koriste kao strani jezik.

Upravo zbog svoje rasprostranjenosti, engleski jezik smatra se svjetskim jezikom tako da njegovim učenjem postajemo stanovnici svijeta.

Glavni cilj poučavanja usmjeren je na:

- razvoj komunikacijskih sposobnosti učenika, upoznavanje učenika sa svakodnevnim životom, običajima, kulturom, znamenitostima stranih zemalja određenog govornog područja i tolerantnim odnosom u  različitim kulturnim i nacionalnim sredinama,

- stjecanje radnih navika, marljivost, odgovornost i motiviranost,

- usvajanje kulture lijepog ponašanja u školi, obitelji i na javnom mjestu, kao i sposobnost slušanja i uvažavanja mišljenja drugog,

- osposobljavanje učenika da sudjeluju u kreiranju nastavnog procesa

- razvijanje interkulturalne i komunikacijske sposobnosti,

- otklanjanje predrasuda, spremnost za razumijevanje i zanimanje za druge, razvoj ekološke svijesti i pozitivan odnos prema prirodi, životinjama, prostoru

i kulturi stanovanja.

Obrazovni ciljevi nastave stranoga jezika podrazumijevaju:

- postupno razvijanje sposobnosti slušanja i razumijevanja usmenih poruka

- sposobnost pravilnog izgovora glasova stranoga jezika u govornoj interakciji i govornoj produkciji

- sposobnost čitanja i razumijevanja riječi, rečenica i kraćih tekstova

- sposobnost primjene pravopisnih pravila stranoga jezika u pisanju riječi, rečenica i kraćih poruka

Učenici bi nakon osam godina učenja prvoga stranoga jezika trebali dosegnuti razinu A2 - temeljni stupanj:

- razumjeti izolirane rečenice i često rabljene riječi s područja od neposrednog osobnog interesa
- komunicirati u jednostavnim i uobičajenim situacijama koje zahtijevaju jednostavnu i neposrednu razmjenu informacija o poznatim temama i
aktivnostima

Odgojni ciljevi i zadaće u nastavi stranoga jezika znače:

- sustavno senzibiliziranje i motiviranje učenika za razvijanje tolerancije i empatije prema drugomu i drugačijem
- razvijanje razumijevanja strane kulture pridonoseći istodobno i boljem razumijevanju vlastite kulture.

Priloženi dokumenti:
Kriteriji ocjenjivanja-web.pdf

Tražilica



Korisni sadržaji

Online izvori koje možete koristiti u izradi svojih referata i prezentacija:

Hrvatska enciklopedija

Proleksis enciklopedija

Hrvatski biografski leksikon

Hrv-eng ili eng-hrv rječnik

Izvori na internetu za djecu

https://i.pinimg.com/564x/b5/49/9d/b5499d6ac0fb6cb9d0d0d15b1eedc63d.jpg

Pri pisanju sastavaka i referata potrebno je ispravno koristiti citiranje i napraviti popis korištene literature.

Više informacija o citiranju pronađite ovdje.

 

Provjerite pravopis i ispravnost teksta koji ste napisali ili koristili u prezentaciji!

Hrvatski jezični portal

Pravopis.hr

Ispravi.me


Kalendar
« Studeni 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji





preskoči na navigaciju