Od 14. listopada do 18. listopada 2024. godine sudjelujući u projektu Tjedan školskog doručka, učenici 2. B razreda u produženom boravku na vrlo edukativan i zabavan način prisjetili su se kako se pravilno i raznovrsno hraniti. Prvog dana Tjedna školskog doručka, birali su omiljeno razredno voće i povrće, a rezultate glasanja možete pogledati u tablici.
Drugog dana su uživali u izrađivanju superjunaka najdražeg izabranog voća i povrća. Radovi su bili vrlo maštoviti i originalni.
Trećeg dana pokušali su rukama oslikati i otisnuti voće ili povrće po izboru, a četvrtog dana su tim radovima ukrasili razredni pano.
Nakon ukrašavanja razrednog panoa, učenici su se opustili uz igru Povrtno – voćni memory. Posljednjeg su dana izrađivali Zdravi tanjur. Izrezivali su i lijepili hranu na papirnati tanjur podijeljen na četiri dijela – obroci: doručak, ručak, užina i večera.
Na kraju, učenici 2. b razreda sve ove edukativne i zabavne aktivnosti zaokružili su izradom jednostavnih i zdravih obroka zajedno s organizatoricama nutricionistkinjama Mirnom Trumbetaš i Dorom Babić Cikoš te učiteljicom Tihanom Škrinjarić koja im je u svemu tome pomogla.
Naučili su da je doručak, osobito za njih školarce, najvažniji obrok u danu i, ako je pravilan i raznovrstan, omogućuje im dovoljno energije da krenu u dan na najbolji mogući način! J
Također, o pravilnoj prehrani, odnosno o zdravom početku dana educirale su se i učenice 6. i 7. razreda. Učenice su pod vodstvom nutricionistkinja Mirne Trumbetaš i Dore Babić Cikoš na radionici Doručkuj sa stilom: Kreativne ideje za zdrave početke dana razgovarale i provodile aktivnosti u kojima su otkrile neke nove ideje za doručak koji će utjecati na zdraviji ten, kosu i nokte. Na kraju radionice učenice su dobile Prehrambene smjernice koje će im pomoći u odabaru kvalitetnih, raznovrsnih i hranjivih namirnica.
Učiteljica Tihana Škrinjarić